קידום של מעצבת פנים

קצת היסטוריה. לא כולם מודעים, שפעם עיצוב הפנים הייתה נישה בתוך אדריכלות ומשם הוא התפתח למה שהוא עכשיו. להיות מעצב פנים, זה אומר להכיר ולהתמצא במגוון מאוד רחב של ענפים, כמו נגרות, תאורה, צבע, ריהוט ואפילו אינסטלציה. למרות שזה הפך להיות כל כך פופולרי, עדיין בישראל כל אדם יכול להציג את עצמו כמעצב פנים. כמובן, שיש לא מעט קורסים פרונטליים או דיגיטליים, שנותנים את ההכשרה, אך אין צורך לקבל רישיון.

מכיוון שמספר מעצבי פנים גודל משנה לשנה, כף גם גודלת רמת התחרותיות ולכן מתבקשת השאלה: באילו דרכים אנשי מקצוע הזה יכולים לפרסם את עצמם בפני לקוחות פוטנציאליים?

קידום של מעצבת פנים

אם אתם רוצים להיות יעילים, אז כדאי לבחור במסלול משותף, שיכלול גם רשתות חברתיות וגם פורומים וגם אתר אינטרנט. זה נכון לעשות, מכיוון שלכל אחד מהמסלולים יש את היתרונות ואת החסרונות משלו. כך, למשל, אם אתם נוהגים לעבוד רק עם אינסטגרם או כל רשת חברתית אחרת, אז בוודאי כבר יודעים, שבמידה ולא מעלים 2-3 פרסומים ביום, אתם כבר נדחקים לאחור. זה אפשרי, אבל זה קשה. אם מדברים על פורומים, אז זה קצת פחות מסובך, אבל בכל מקרה אתם חייבים להיות דיי פעילים, לא מספיק לכתוב תגובה רק על ריצוף טרצו למשל. גם חשוב שהתשובות יהיו ענייניות, בשביל שכולם יקירו אתכם.

לעומת זה אתר אינטרנט זה כמו כרטיס ביקור שלכם, רק שלהבדיל מכרטיס ביקור קטן, באתר יש כל כך הרבה אופציות להציג לא רק את השירות שלכם אלא כל מאמר, פורטפוליו של עבודות שלכם וגם לעלות נושא של השוואה למשל בין ריצוף כזה לריצוף אחר, או למה צבע Y יותר מתאים לסגנון מסוים. פשוט אין גבול לאפשרויות. דרך אגב אם אתם לא ידעתם, אז בדרך כלל תמונות ברשתות חברתיות מאבדות מאיכות שלהן.

בנוסף אתר מסייע לכם לבנות מיתוג משלכם ומאפשר שיתוף פעולה מלא עם קולגות בתחום, או עם בלוגרים. לעומת רשתות באתר ניתן לעלות ולשמור תמונות איכותית.

לסיכום ניתן להגיד, שכמובן רשתות חברתיות עובדות ללא ספק, אבל ברגע שתפסיקו להשקיע בהם ישר תהיה צניחה, לעומת זה בהקמת אתר אינטרנטי ( תצטרכו להשקיע, מי אמר שלא?) את רב המאמצים בהתחלה ולאחר אם תקפידו לבצע עבודה שותפת מידי פעם, ולהוסיף תוכן – הסיכוי גבוה שהוא יישאר למעלה.